Celebrem el dia de la mona – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Tot i que falten encara uns dies perquè arribi el dia de la mona. A l’escola Jardí de Verdú hem estat aquests dos últims dies preparant aquesta festivitat.

Ahir a la tarda tots els alumnes i totes les alumnes vam estar fent la mona i avui hem anat a la Font de Santa Magdalena per menjar-nos la nostra pròpia mona. Estaven boníssimes! No n’hem deixat ni un bocí. A més a més, aquest any hem fet una activitat diferent als altres anys: des d’allí hem cantat tots junts unes cançons relacionades amb aquesta festa, i ens ho hem passat genial.

A la tarda, com a tradició, hem anat a les residències i els hi hem portat el detallet que els hem preparat. També, els hem cantat les mateixes cançons que hem estat cantant al matí a la Font de Santa Magdalena. Per acabar, abans de marxar de les residències ens han preparat un detallet per cadascú de nosaltres.

Per veure més fotografies de la festivitat (fem la mona) feu clic sobre aquesta

Per veure més fotografies de la festivitat (dia de la mona) feu clic sobre aquesta