Sant Jordi 2019 a L’ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Avui és un dia especial. És la diada de Sant Jordi i a l’escola Jardí de Verdú ho hem celebrat com cal.

Com ja és tradició, els alumnes i les alumnes de cicle superior han estat venent llibres, roses i alguns pastissos a la plaça de Verdú.

A la tarda, l’alumnat de cicle superior han muntat la mateixa paradeta al pati de l’escola on alguns pares han aprofitat per comprar.

Aquest any com a novetat hem estat retransmetent en directe des de la Ràdio Escola Jardí de Verdú des de la plaça del poble. Des d’allí tots els nens i nenes han retransmès l’activitat que tenien preparada. L’alumnat d’Educació Infantil han cantat la magnífica cançó “Sant Jordi”. L’alumnat de cicle inicial han recomanat llibres de lectura per tal que els oients se’n assabentessin de les novetats i s’animessin a comprar-ne algun. L’alumnat de cicle mitjà han llegit la llegenda de Sant Jordi i, els nens i nenes de cicle superior han estat fent entrevistes a la gent que estava visitant la paradeta.

A més a més, durant el segon trimestre tots els alumnes han estat fent anuncis de ràdio (anunciant i oferint el millor de Verdú, explicant tot allò que podem trobar a l’escola, les activitats que fem i se celebren, etc.). Tots aquests espots publicitaris s’han emès, també, en directe durant tot el matí.

De fet, a continuació, aquells que us heu perdut la retransmissió en directe, podeu escoltar l’àudio en diferit.

Alumnes, pares i mares, visitants de la paradeta, mestres, … s’ho han passat d’allò més bé. Ho podeu comprovar amb les fotografies que us deixem a continuació.

Per veure més fotografies de la festivitat feu clic sobre