Jocs adaptats EF Vilagrassa

A la classe d’educació física, els alumnes de CS vam fer jocs adaptats com si fóssim persones amb algun tipus de discapacitat o dificultat. Vam fer: bàsquet, circuits i voleibol. En acabar la sessió vam comprendre que les persones amb dificultats o discapacitats, com la Meritxell Lorca, són molt valentes i fan un gran esforç per a aconseguir els seus objectius.

 

Alumnes de CS de Vilagrassa

TREBALLEM ELS OFICIS (INFANTIL VERDÚ)

Els nens i nenes de P3, P4 i P5 estem treballant els oficis. Ens ho passem d’allò més bé!!! I aprenem tant!!

Els primers pares i mares que ens han visitat per explicar-nos els seus oficis han estat: la Dolors, cartera; la Sònia, professora d’institut; la Natàlia, mestra de llar d’infants; el Marc, mecànic i el Joan Ramon, carnisser.

Moltes gràcies famílies per la vostra col·laboració!!!!

Aquí us deixem les fotos i el que hem gravat a la ràdio sobre el que hem après de cada ofici.

 

ENS VISITA LA DOLORS, TREBALLA DE CARTERA

Clica damunt la foto, per descarregar-te les fotos!

Ens vestim de carters i carteres, mireu!

 

ENS VISITA LA SÒNIA, PROFESSORA D’INSTITUT

Clica damunt la foto, per descarregar-te les fotos!

 

ENS VISITA LA NATÀLIA, MESTRA DE LLAR D’INFANTS

Clica damunt la foto, per descarregar-te les fotos!

 

ENS VISITA EL MARC, TREBALLA DE MECÀNIC

Clica damunt la foto, per descarregar-te les fotos!

Ens posem el casc de mecànic, mireu!

 

EL JOAN RAMON ENS ENSENYA LA CARNISSERIA

Clica damunt la foto, per descarregar-te les fotos!

Entrevistem a l’Alba De Lamo – Hort ecològic a l’ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – CICLE MITJÀ

Durant aquest segon trimestre, els alumnes i les alumnes de Cicle Mitjà, hem estat treballant l’hort. No obstant, amb aquest projecte transversal, es fomenta als alumnes l’educació mediambiental, basada en la cura, el respecte i la defensa de la natura.

Així mateix, per a portar a terme aquest hort ecològic, hem estat duent a terme diverses tasques: hem arrencat les plantes i males herbes tallant l’arrel que hi havia, desprès hem triturat les mateixes plantes i males herbes que hem extret per fer-ne compost, aquestes mateixes restes vegetals les hem trossejat i les hem deixat amuntegades per tal de fer-ne el compost, a principi de març vam llaurar la terra amb l’ajuda de forques i desprès vam preparar la terra amb el rampill per poder plantar.

Actualment, és l’hora de plantar però molts de nosaltres som desconeixedors de moltes coses de l’hort. Per aquest motiu hem demanat la col·laboració d’una persona especialista amb l’hort: l’Alba De Lamo.

Aprofitant que ha vingut una professional, que es dedica exclusivament a l’horta i a fer aliments ecològics. L’alumnat de Cicle Mitjà ha preparat diverses preguntes per entrevistar-la i així assabentar-se de molts aspectes a tenir en compte a l’hora de fer el nostre hort.

Tot seguit, podeu veure el vídeo de l’entrevista que vam fer-li dimarts 26 de març de 2019.