MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Fa un dies que vam fer molts dibuixos, però d’una manera molt diferent, estem acostumats a dibuixar amb llapis, colors, retoladors, pintura,… però aquests cop ho vam fer amb taps de plàstic!
Ens van quedar uns dibuixos molt bonics!
https://photos.google.com/album/AF1QipMzkY-KmXf7glt-5A6fbvf1Uyz5GNXviEQC_izg/photo/AF1QipPqwxEj6PECuRqiR2siUp_CNIOPr9exGJFnfgX
b
A la classe d’educació física, els alumnes de CS vam fer jocs adaptats com si fóssim persones amb algun tipus de discapacitat o dificultat. Vam fer: bàsquet, circuits i voleibol. En acabar la sessió vam comprendre que les persones amb dificultats o discapacitats, com la Meritxell Lorca, són molt valentes i fan un gran esforç per a aconseguir els seus objectius.
Alumnes de CS de Vilagrassa
Els nens i nenes de P3, P4 i P5 estem treballant els oficis. Ens ho passem d’allò més bé!!! I aprenem tant!!
Els primers pares i mares que ens han visitat per explicar-nos els seus oficis han estat: la Dolors, cartera; la Sònia, professora d’institut; la Natàlia, mestra de llar d’infants; el Marc, mecànic i el Joan Ramon, carnisser.
Moltes gràcies famílies per la vostra col·laboració!!!!
Aquí us deixem les fotos i el que hem gravat a la ràdio sobre el que hem après de cada ofici.
ENS VISITA LA DOLORS, TREBALLA DE CARTERA
Clica damunt la foto, per descarregar-te les fotos!
Ens vestim de carters i carteres, mireu!
ENS VISITA LA SÒNIA, PROFESSORA D’INSTITUT
Clica damunt la foto, per descarregar-te les fotos!
ENS VISITA LA NATÀLIA, MESTRA DE LLAR D’INFANTS
Clica damunt la foto, per descarregar-te les fotos!
ENS VISITA EL MARC, TREBALLA DE MECÀNIC
Clica damunt la foto, per descarregar-te les fotos!
Ens posem el casc de mecànic, mireu!
EL JOAN RAMON ENS ENSENYA LA CARNISSERIA
Durant aquest segon trimestre, els alumnes i les alumnes de Cicle Mitjà, hem estat treballant l’hort. No obstant, amb aquest projecte transversal, es fomenta als alumnes l’educació mediambiental, basada en la cura, el respecte i la defensa de la natura.
Així mateix, per a portar a terme aquest hort ecològic, hem estat duent a terme diverses tasques: hem arrencat les plantes i males herbes tallant l’arrel que hi havia, desprès hem triturat les mateixes plantes i males herbes que hem extret per fer-ne compost, aquestes mateixes restes vegetals les hem trossejat i les hem deixat amuntegades per tal de fer-ne el compost, a principi de març vam llaurar la terra amb l’ajuda de forques i desprès vam preparar la terra amb el rampill per poder plantar.
Actualment, és l’hora de plantar però molts de nosaltres som desconeixedors de moltes coses de l’hort. Per aquest motiu hem demanat la col·laboració d’una persona especialista amb l’hort: l’Alba De Lamo.
Aprofitant que ha vingut una professional, que es dedica exclusivament a l’horta i a fer aliments ecològics. L’alumnat de Cicle Mitjà ha preparat diverses preguntes per entrevistar-la i així assabentar-se de molts aspectes a tenir en compte a l’hora de fer el nostre hort.
Tot seguit, podeu veure el vídeo de l’entrevista que vam fer-li dimarts 26 de març de 2019.