Tenim un repte: repartir la fruita! – infantil – Verdú

Ja comença a ser una tradició que els alumnes d’infantil siguem els/les encarregats/des, cada mes, de repartir la fruita per tots els nens i nenes de l’escola.

Per nosaltres és tot un repte!!! Doncs per portar a terme aquesta missió, ens hem d’organitzar realitzant una sèrie d’accions. Primerament, ens ajuntem en grups (tants grups com aules hi ha a l’escola): ens agrupem, ens dividim… A partir de tenir els grups, mirem llistes d’alumnes de l’escola, comptem quants alumnes hi ha, fem el cartell amb el nom i nombre d’alumnes de la classe… I mans a l’obra!! Classifiquem, repartim, afegim, traiem… uff!! quanta feina a fer! Finalment, distribuïm la fruita a cada aula.

Aquesta activitat tant competencial, es basa en un treball cooperatiu, on cadascú de nosaltres té un paper definitiu per portar-la amb èxit.

Ah!! No ens recordàvem! que xulo!! L’últim dia que menjàvem la fruita, vam fer un macedònia!! Mmm… que bona!!