Castanyada i Halloween a Ciutadilla!

El dimarts dia 31 d’octubre a l’escola de Ciutadilla vam celebrar la Castanyada i Halloween.

Al matí vam pujar al pis de dalt perquè l’alumnat de Cicle Inicial havien organitzat una festa de la tardor! Van preparar tres receptes i ens vam posar en tres grups. Les receptes eren: Crep de figues, broquetes de fruites de la tardor amb xocolata desfeta per damunt i iogurt cremós amb magrana. Vam esmorzar el que acabàvem de cuinar i estava tot boníssim!

Després vam fer jocs de tardor al pati: buscar panellets, bolets i castanyes al bosquet, passar per un camí sensorial sense sabates, fer un pac-man, construir la cara a una castanya amb els ulls tapats i per últim, preparar les paperines i fer talls a les castanyes.

A la tarda els nens i nenes de CM i CS vam fer el passatge del terror a la biblioteca, abans d’entrar s’havia d’escoltar les notícies que havíem gravat explicant una història.

Van venir les famílies, van passar pel passatge del terror i  vam cantar les cançons que havíem preparat. Per acabar, famílies i alumnes junts vam ballar la cançó Mou-te molt més a ritme del No rompas más.

Va ser un dia rodó!

Podeu escoltar el programa de ràdio aquí. I clicant a la fotografia podreu veure l’àlbum.

Fins aviat

Alumnat de Ciutadilla