Montserrat Aloy amb el seu llibre “La flor Groga” a l’ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – CM i CS

Els alumnes i les alumnes de CM i CS de l’Escola Jardí de Verdú hem pogut gaudir de l’autora del llibre “La Flor Groga”. La Montserrat Aloy i Roca ens ha explicat el contingut del llibre, ens ha aventurat amb el seu contingut i ens ha explicat mil i una històries tant del llibre com de la seva vida professional.

També ens ha explicat com l’ha publicat, quant de temps ha tardat a fer-lo, on el va escriure i com, qui ha fet la il·lustració del llibre, entre moltes altres coses.

Tots i totes hem gaudit molt de la seva visita i esperem que pugui venir una altra vegada i, ben aviat, per presenta’ns les seves noves novetats.

per visualitzar més fotografies prem sobre d’aquesta

1. Montserrat Aloy Roca

Hole 🙂

Va ser un matí molt emotiu. Moltes gràcies per l’acollida i el bon fer d’alumnat i professorat. Quants records i com els vam nuar entre tots!
    Si em voleu per recitar/crear poemes, no dubteu a trucar-me de nou. Serà un plaer i un honor!
    Una abraçada ben forta!