ZER Guicivervi

MOODLE ZER GUICIVERVI

Prem la imatge per accedir al moodle de la ZER Guicivervi

Descarrega’t el díptic de la nostra ZER amb tota la informació diptic_zer_21_22

• Les preinscripcions per al proper curs 2021-2022 les podreu fer del 15 al 24 de març telemàticament.
  • Demaneu cita prèvia a les pròpies escoles per visitar els centres.

A la ZER Guicivervi vivim l’escola i el nostre entorn.

CELEBREM LA MONA A LA BOVERA

Els nens i nenes de l’escola de Guimerà vam celebrar la festa de la mona a la Bovera. Vam anar fins allà caminant, gaudint del paisatge i la natura. Pel camí vam observar les diferents plantes i arbres de l’entorn. En arribar vam esmorzar i després vam fer jocs cooperatius que havien preparat els grans. També vam cantar cançons.

Més tard, vam preparar una mona petita cadascú i la vam decorar per poder-la menjar per berenar.

Vam dinar tots junts i, a la tarda, vam fer alguns jocs més.

Va ser un dia molt bonic en el qual vam poder agafar aire i gaudir de l’entorn. Ens ho vam passar molt bé!

Aquí teniu algunes fotos i un vídeo.

Construïm casetes i menjadores pels ocellets del nostre pati!

Durant el segon trimestre a tallers vam decidir dedicar unes sessions a estudiar els ocells del nostre entorn i veure quines eren les seves necessitats. Després de veure una presentació amb power point dels ocells de la zona i els seus cants vam fer una petita sortida pels voltants de l’escola, a veure si trobàvem alguna espècie de les exposades. La següent activitat i molt interessant va ser la recerca en grups de dos ocellets escollits i omplir una fitxa tècnica amb les dades més importants.

Un altre dia ens van visitar dos agents rurals i ens van informar dels ocells que tenim a la zona i  també van fer-nos cinc cèntims d’experiències viscudes per ells en el rescat d’alguns animals. La següent activitat es va organitzar per grups, els quals havien de construir casetes niu i menjadores per penjar-les als arbres del nostre pati. Va ser una activitat molt motivadora i que va agradar molt als nens i nenes.

JOC HEURÍSTIC I TAULA DE LLUM AMB ELEMENTS DE PASQUA

Hola famílies,

Aquests últims dies hem fet dues activitats molt divertides, joc heurístic i taules de llum,  i us volem ensenyar com ens ho hem passat i com aprenem d’una manera divertida. Hem pogut observar, manipular, experimentar, interactuar  i crear amb la nostra imaginació amb diferents materials.

A les fotografies podeu veure el desenvolupament de  les activitats i com hem gaudit, fins i tot, en algun moment estàvem tan concentrats en l’activitat que només se sentia la música relaxant que teníem de fons.

Esperem que gaudiu de les fotografies i  el vídeo.

Una abraçada.

DE L’HIVERN A LA PRIMAVERA

Benvolgudes famílies:
Estem acabant el segon trimestre i ens ha passat molt de pressa!! Sembla que va ser ahir que vam tornar de les vacances de Nadal amb la sorpresa de la neu i ara ja ha arribat la primavera!
Durant aquests mesos hem gaudit amb moltes activitats. Algunes d’aquestes activitats són: d’experimentació ( jugant i pintant amb la neu, pintant amb xocolata…), classificar per colors amb “aros” i garrafes d’aigua de colors al ritme de la música, ballar amb mocadors i després ens relaxem, amb robes i perruques ens disfressem a la classe, sessió amb globus (tot infantil), fer curses a veure qui es posa el gorro, la bufanda i els guants més ràpid, dibuixem lliurement amb guix ( fem un mural), enganxar les cames a la Vella Quaresma, celebrem el dia de la dona, toquem instruments….
Esperem que us agradi el recull de fotografies d’algunes de les activitats que hem fet.
I per acabar el trimestre amb l’arribada de la primavera i abans de començar les vacances de Setmana Santa hem dit adéu a l’hivern ballant al ritme de la música de l’hivern de Vivaldi i hem preparat el mural de la primavera. Ens ho passem superbé !!!
Fins aviat, Bona Pasqua!!

P1 i P2

El Dia de la Mona – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (26-03-2021)

A primera hora del matí, com és tradició a l’escola Jardí, hem preparat la mona. Aquest any, però, ho hem fet d’una manera diferent, ja que pel tema de la Covid ens hem vist amb el deure de fer-la individual. Però no hi ha hagut cap mena de problema, ja que ho hem gaudit igual que cada any. Així mateix, tota l’escola ha fet amb un dònut, lacasitos, un ou de xocolata, unes quantes plomes i un bonic paper per embolicar, la seva pròpia mona. Realment han quedat precioses! Tant, que ja teníem ganes de menjar-les… però les hem guardat per quan arribéssim a casa.

Tot seguit, com també és tradició, hem anat a la Font de Santa Magdalena. De camí, però, hem estat buscant els ous de pasqua amagats entre la vegetació del poble. Hem estat fent el típic joc de “easter eggs hunt”. Els hem buscat tan i tan bé que no n’hem deixat cap!

Una vegada arribats a la Font de Santa Magdalena, hem esmorzat tots junts i després hem acabat de gaudir del matí jugant i fent gresca.

A la tarda, ens hem dividit en grups i hem fet jardineria. Hem estat arreglant tots els espais del pati: hem arrencat herbes, hem plantat flors, hem plantat un cirerer, etc. Sense cap dubte, tenim un pati/jardí preciós i ens agrada molt cuidar-lo.

Finalment, per acabar la tarda, hem cantat tots plegats les cançons de la mona que havíem estat assajant i preparant per aquest dia tan especial.

Prem la fotografia per visualitzar-ne més