Visita al centre de serveis El Llierca – Cicle superior

Text escrit pels alumnes: Cristina, Laura i Juan Andrés.

El divendres 7 de juny els alumnes de cicle superior vam sortir de l’escola a les 10.00 h, feia un sol esplèndid. En arribar al casal d’avis, ens vam distribuir per taules, a cada taula hi havia quatre nens i tres avis per jugar a “Els camins del cervell”.
El joc era semblant a l’oca però a cada casella et feien una pregunta, reptes o llegir que els hi pot passar a les persones amb alzheimer. Servia per treballar la memòria dels avis i per passar-nos-ho molt bé!
Al final del joc vam esmorzar fruita, hi havia meló i síndria. En acabar vam cantar cançons, no només els nens,  també alguns avis es van oferir per cantar. Després, vam sortir al jardí, els vam acompanyar i vam estar una estoneta xerrant amb ells.
Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses.