TALLER D’SPIRIBOL

El dimecres 18 d’octubre, l’alumnat de primària de la ZER, vam tenir l’oportunitat de realitzar un taller d’Spiribol a l’escola a càrrec d’en Chus, un dels formadors oficials del projecte Spiribol de la Fundació UAPO.
Abans de posar-nos a jugar, en Chus ens va explicar l’origen d’aquesta modalitat esportiva tan poc coneguda i tan divertida. Gràcies a això, vam descobrir que l’Spiribol és un esport molt especial i diferent, ja que a part de potenciar l’activitat física dels que hi juguen, també vetlla per la solidaritat.
Després de conèixer l’objectiu principal de l’Spiribol, en Chus ens va convidar a jugar-hi amb els nostres companys/es i, durant el taller, ens anava proposant petits reptes perquè entre tots els del grup els poguéssim assolir de forma cooperativa. Ens va encantar poder gaudir d’aquest esport i ens ho vam passar d’allò més bé! YEAH!!

Cançó “Those Little Things” de Ramon Mirabet i de l’àlbum “Home Is Where the Heart Is” (2016).

1. Mercè Hortalà i Vallvé

Bon dia
    Agrairia em facilitessin les fotografies, al menys de l’escola Mont Cós. Gràcies.
    Mercè