Sortida al bosc

El dimecres a la tarda va venir en David Gimeno de l’ Agrupació Naturalista de la Garrotxa per acompanyar-nos a fer una visita al bosc  per veure si trobàvem petjades i senyals dels animals que hi viuen.
Vàrem poder observar  i escoltar: tudons, garses, pit-roigs, cuetes…
També vàrem observar els camins que fan els animals per desplaçar-se pel bosc que són diferents dels que passem els humans. Les restes que deixen de caca i així veure què és el que mengen.
De la resta de menjar que varen deixar encara hi havia les peles de plàtan, del pa i les patates no en quedava res.
Fins i tot vàrem poder observar els bolets de roure  que no són verinosos i hi ha algunes persones que se’ls mengen.
I pel camí vàrem trobar un roure que a lo millor té més de 200 anys.

Ara ja fins a la primavera a veure què hi trobarem!

SORTIDA AL BOSC AMB EN DAVID GIMENO de l’Agrupació Naturalista de la Garrotxa – Educació infantil

Avui dilluns dia 18 de novembre en David Gimeno de l’ANEGX de la Garrotxa ens ha acompanyat al bosc aprofitant que estem treballant el PROJECTE DEL BOSC.
Pel camí hem observat el paisatge, plantes, com orenga, fonoll…, hem escoltat el cant d’un pit-roig, d’una garsa, d’un… Llegeix més»

Taller Cuidem en Bugui!

Dijous dia 14 de novembre de 2019 els/les alumnes de cicle inicial de l’escola Montpalau d’Argelaguer vam rebre la visita dels Agents Rurals.

Ens van fer un taller que es diu Cuidem en Bugui on ens van explicar com hem de tractar als animals, com els hem de cuidar i alimentar, què hem de fer si ens trobem un gos o un gat abandonat al carrer i quins passos s’han de seguir per portar-los a una protectora d’animals.

Sabeu què? Ens van explicar com es comuniquen els gossos amb les persones i quines senyals fan.

És genial! Ho provarem segur a casa amb les nostres mascotes!

Teatre La Castanyera

Dimecres dia 30 d’octubre de 2019 els nens i nenes de Cicle Inicial vam protagonitzar l’obra de teatre La Castanyera a la resta d’alumnes de l’escola Montpalau.

L’obra consisteix en dues castanyeres que venen castanyes a la seva parada corresponent en un mercat. La Castanyera Pepita no aconsegueix vendre totes les castanyes i, veu que la Castanyera Maria ven totes les castanyes que té a la parada! La Pepita s’enfada moltíssim i decideix anar a robar-li a la Maria totes les castanyes. Passada una estona, apareix la policia a la parada de la Pepita demanant-li d’on ha tret totes aquestes castanyes! Ella acaba confessant que se les ha robat a l’altra castanyera. La Pepita li demana perdó a la Castanyera Maria, s’abracen i, les dues juntes, acaben venent totes les castanyes al mercat!