Jornades Culturals “Aprenem de les àvies i els avis” – Infantil i primària

El dimecres 29 i el dijous 30 de març, totes i tots els alumnes de l’escola vam celebrar les Jornades Culturals «Aprenem de les àvies i els avis». Ens van ensenyar sardanes, country, jocs tradicionals, cultivar l’hort, plantar flors, conèixer les herbes remeieres, construir un niu «menjadora» pels ocells, cosir, papiroflèxia, jugar a petanca, fer art amb fruites, contes i com era l’escola d’abans.
La presentació de les jornades va ser gentilesa de les treballadores i treballadors del Centre de Dia El Llierca de Tortellà i des dues àvies. Moltes i moltes gràcies per compartir la vostra saviesa, experiència, habilitats, capacitats i el vostre bon fer.
Per veure o descarregar les imatges del dimecres 29 de març premeu aquí.
Per veure o descarregar les imatges del dijous 30 de març premeu aquí.