Festa de Sant Jordi 2024 – Escola Montpalau

El passat dimarts 23 d’abril, va ser un dia ple d’emocions.
Durant el matí, la Comunitat de petits i mitjans van visitar la parada realitzada per l’AFA i van gaudir observant els llibres, contes, flors i roses. També van poder escollir diferents llibres per a les aules. La Comunitat de grans es va dividir en dos grups, mentre uns ajudaven a la parada, la resta es movien pel poble per anar a vendre les roses. Cap al migdia ja tenien la feina feta, van poder vendre-les totes.

A la tarda, al pàrquing de davant la parada de l’autobús, la Comunitat de petits ens va oferir una adaptació de la llegenda de Sant Jordi. L’obra va ser ben divertida, amb algun cop de vent inclòs que es volia emportar el decorat, però no ho va aconseguir! Els personatges van desenvolupar els seus papers amb molta fermesa i originalitat. Ho van fer genial!

La Comunitat de mitjans va dinamitzar un taller de punts de llibre amb l’estampació de verdures. Al matí s’havien organitzat amb tres grups i van fer tot un bon treball previ per a poder posar en marxa aquest taller. Ells van guiar a petits i grans i es van aconseguir uns bons resultats.

La Comunitat de grans va tancar l’acte recitant poemes relacionats amb aquesta diada, va ser un moment molt bonic.

La celebració va continuar amb un berenar especial que ens va oferir l’AFA: unes pizzes que eren boníssimes!

Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra col·laboració!