BICICLETADA!!!

Avui, durant aquest matí, els alumnes de quart, cinquè i sisè, amb el Jordi de guia, i l’Anna com a suport, han celebrat l’esperada BICICLETADA! 😀

Aquest any, el recorregut ha estat “El Triangle de les Bermudes de secà!”. Hem sortit de Menàrguens direcció Torrelameu, sempre per camí, i des d’allí hem arribat fins a Albesa, on hem esmorzat per recuperar forces, i tornada cap a Menàrguens, tot per camí també.

Hem aprofitat la ruta per fer un parell de “Geocachings”. Els han trobat de seguida i han deixat la firma de l’escola als fulls de registre conforme així ha estat. El primer l’han trobat al cementiri de Torrelameu i l’altre, a les restes del castell àrab d’Albesa.

En total, el recorregut han estat 22 km banyats per un dia esplèndid amb sol i un ventet suau i moltes ganes de pedalar i passar-ho bé!

I així ha estat, hem gaudit, hem rigut, ens hem esforçat als moments més costeruts i ens hem deixat anar amb cares de velocitat i llibertat durant les baixades, en resum, doncs, ha estat un matí esplèndid gaudint de l’esport i l’aire lliure en equip!!

Felicitats a tots els riders perquè ho han fet molt bé!! 😛

Aquí us deixem un recull de diferents moments del matí, esperem que us agradin!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *