Centre formador

La ZER és centre formador de pràctiques ordinàries i duals en col·laboració amb la Facultat de Ciències de l’Educació de la UDL, amb l’ICE i el DE.

La finalitat de les pràctiques és generar dinàmiques i espais de reflexió didàctica i pedagògica que permetin la transferència de coneixements entre els tutors de la ZER i els alumnes practicants de la Facultat d’Educació.

La ZER ha estat centre formador durant els darrers deu cursos escolars. El curs 2017-18 la ZER renova la titularitat de Centre Formador per un període de quatre anys,  i a més, participa en  l’experiència  de pràctiques en alternança (actualment Dual) iniciada per la UDL el curs 2013-14, amb el vist-i-plau i coordinació corresponents per part del Departament.