Sant Jordi a l’Escola

El passat dimarts 23 d’abril de 2024, vam celebrar Sant Jordi a l’Escola.

Aquest any, per primera vegada, la classe dels grans vàrem fer venda de roses, de llibres de segona mà i de productes de Shalom.

Va ser tot un èxit, va venir molta gent del poble de totes les edats, familiars, etc., i vam fer molta venda. Ens va agradar molt l’experiència de ser venedors, d’atendre a la gent i de fer màrqueting per augmentar la venda dels productes.

Aquest, serà un record que perdurarà per sempre!

Us deixem un petit recull de fotografies:

Sant Jordi

També, vam fer un taller de punts de llibre amb padrins i fillols. Com sempre, vam gaudir treballant, ensenyant i ajudant als nostres fillols.