Festa de la Primavera 2024

Dissabte, 20 d’abril de 2024

El passat dissabte 20 d’abril vam celebrar la Festa de la Primavera, que com cada any, celebrem amb les famílies dels infants i la gent del poble, i que organitza el claustre de mestres de l’escola junt amb l’AFA, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Menàrguens.

Vam gaudir de quatre tallers:

1- Taller de fermalls, a càrrec dels mestres de l’Escola.

2- Taller de brotxetes de fruita, a càrrec dels mestres de l’Escola.

3- Taller de papiroflèxia, a càrrec dels infants de la classe dels grans.

4- Taller de postals, a càrrec dels representants de l’AFA.

En acabar els tallers vam fer danses. Els infants de la classe dels petits van ballar TON PARE BALLA EL DRAC i van recitar el poema EL CAVALLER ENAMORAT; els infants de la classe dels mitjans van ballar GALOP DE BALAGUER i ho van fer junt amb la Mena i la Cuca Fera que són els cap grossos de la nostra escola; per acabar, els infants de la classe dels grans van ballar un mix de sardanes IAIA SUNSION, BONA FESTA I COTI PER COTI.

I, finalment, la festa va acabar amb el tradicional vermut organitzat pels pares i per les mares de l’AFA.

Moltes gràcies a totes les persones que van col·laborar, perquè la festa fos un èxit!

Aquí teniu un petit recull de fotografies i vídeos.

Primavera

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *