Gala de Bioeconomia a la Llotja de Lleida

Dimecres, 13 de març de 2024

La llotja de Lleida va acollir la segona edició dels premis de Transformació Econòmica de la Diputació de Lleida en la que vam participar els alumnes de l’escola Joan Ros Porta de Menàrguens, i 378 alumnes de 17 escoles del territori (Lleida, Aran i Pirineus), com a resultat d’uns Tallers Escolars d’Iniciació a la Bioeconomia que van venir a fer-nos a l’Escola.

Taller de Transformació

A partir d’aquí, la classe dels grans vam fer un vídeo resum parlant d’aquest concepte i responent a quatre preguntes per a participar en el concurs “Transformacions” escolars MUNTA’T LA TEVA PEL·LÍCULA.

Vam gravar el vídeo en diferents escenaris del poble i, vam tenir la participació i col·laboració d’un pagès del poble, el Ramon de Cal Fumat. Va ser una experiència molt bonica i profitosa.

Vídeo

Finalment, en la gala d’ahir, vam fer diferents tallers abans d’entrar a l’acte final on vam rebre la menció a millor escenografia.

Fotos dels tallers i acte