XII Trobada d’Escoles Rurals de la Noguera de CS 2022

Quina gran jornada esportiva! 🤩 🔝👏

El passat divendres 13 de maig ens vam trobar tots els alumnes de CS de la ZER, juntament amb altres 11 centres participants al Camp de Futbol del Balaguer. Ens esperava un matí ple d’activitats esportives (futbol ⚽️  bàsquet🏀  korfbal ⚾️  badminton🏸  zumba 🕺  dodgeball 🎱 i natació 🏊‍♂️ ). Els 300 alumnes participants es van anar repartint entre les 6 estacions i amb la guia dels mestres d’EF de la Noguera i els membres del Consell Esportiu de la Noguera van poder gaudir de les activitats proposades. Tot va acabar de la manera més divertida….ballant tot junts la coreografia apresa en l’activitat de Zumba  👯‍♀️ als pavellons d’Inpacsa i fent un dinar de germanor abans de tornar cap als nostres centres.

Us deixem algunes imatges, l’enllaç amb el vídeo 🎞 de la coreo final i de l’enllaç de Balaguer TV 📺. Esperem el curs vinent repetir i ampliar la jornada amb l’alumnat de CM.

ENLLAÇ COREO BALL ZUMBA ENLLAÇ BALAGUER TV