Sortida de ZER a l’Auditori de Lleida

El divendres 2 de febrer l’alumnat de cicle mitjà i superior de la ZER vam fer una sortida a Lleida. El motiu era l’audició escolar a l’Auditori Enric Granados: “Percussió llatina. Ritmes d’anada i tornada”. A través de la música ens vam endinsar en un viatge per diferents països d’Amèrica llatina: Cuba, Puerto Rico, Mèxic, Perú, Uruguai i Brasil. Vam sentir instruments originaris d’aquests països i els músics de la companyia Artixoc ens va interpretar cançons on la percussió hi tenia un paper molt important. Ens va encantar poder assistir a aquesta audició. Els músics ens esperaven a la sortida per saludar-nos a tots i en acabar ens vam fer una gran foto de grup. Moltes gràcies als músics: Lluís, Miquel, Jordi, Luís, Jaume i Roser.

A continuació, enllaçant la sortida amb el projecte dels elements que estem fent a la ZER vam fer una visita molt interessant al Dipòsit del pla de l’aigua. Ens va sorprendre les dimensions de l’antic dipòsit i la seva arquitectura. Una joia amagada en ple centre històric de Lleida.

Per acabar la jornada vam compartir l’estona de dinar i de joc amb alumnes, mestres i aprenents al parc del costat del Museu de Lleida i al parc de la Universitat de Lleida.

Les sortides de ZER ens encanten ja que podem trobar-nos amb companys i companyes d’altres escoles i compartir experiències. Ens ho vam passar genial. Fins la propera!