ANEM AL TEATRE “CARRER DEL MAR”

Durant el passat trimestre els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial vam anar a Montblanc per veure l’obra de teatre “El Carrer Del Mar”, de Genovesa Narratives Teatrals. Gaudíem de la XXXIa edició de L’Escola al Teatre organitzada pel CRP de la Conca de Barberà.

El teatre és cultura, és llengua, és gaudi…, és un valuós aprenentatge que no podem deixar de viure amb el nostre alumnat.

Després de l’obra vam acabar de passar el dia a Montblanc passejant per alguns dels llocs més emblemàtics de la vila medieval.

Va ser un dia de convivència entre alumnat i mestres de la ZER que sense la subvenció del transport per part del Consell Comarcal de Conca de Barberà potser no en podríem gaudir.

Visca el teatre i que per molts més cursos! Moltes gràcies CCCB i CRP!

CARRER DEL MAR TEATRE EI CI