VISITEM L’EXPOSICIÓ: LA SETMANA SANTA A SOLIVELLA

Aquest dimecres 14 d’abril, els alumnes de la classe de Religió hem sortit de l’escola per anar a La Societat a veure una exposició organitzada per l’Ajuntament i la Parròquia. En aquesta exposició, hi hem pogut veure diferents objectes i fotografies relacionats amb aquells esdeveniments que la tradició cristiana celebra i reviu cada any els dies de Setmana Santa: la benedicció del Diumenge de Rams, l’últim sopar del Dijous Sant o el record de la passió i mort de Jesús i la processó del Divendres Sant.