SORTIDA AL BOSC EI-CI

El dia 4 de desembre, acompanyats de les famílies, els alumnes de EI i CI vam anar al bosc d’excursió. Ens va ajudar el Sergi, el pare de la Mireia i la Lídia que ens va fer d’expert i ens va explicar moltes coses de la vida al bosc: els arbres de rivera, les petjades, els nius, les plantes….
Ens ho vam passar molt bé, ja que vam haver de travessar el riu i vam trobar molts rastres.
I… sabeu què? Vam trobar el tió!
Amagadet rere unes branques ens estava esperant quan tornàvem! Ens devia sentir, i va voler venir amb nosaltres cap a l’escola!
Vam acabar la sortida amb un bon esmorzar tots junts. Famílies i alumnes. Va ser una sortida genial!
Gràcies a tots els pares que ens vàreu acompanyar i al “nostre” expert forestal!

Sortida al bosc EI-CI