LA CASTANYADA A L’ESCOLA

El passat 31 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada a la tarda. Enguany degut a la pluja dins l’escola. No obstant, vam gaudir d’una tarda acompanyats de les famílies i molt entretinguts amb les activitats que ens havíen preparat els alumnes de Cicle Superior, que van ser uns fantàstics castanyers i castanyeres.
Primer vam començar amb taller de decoracions de tardor on vam participar tots els alumnes de l’escola.
Després un cop arribades les famílies vam escoltar i resoldre els enigmes, endevinalles i proves que ens havíen preparat els castanyers i castanyeres.
Seguidament, ens vam reunir per poder menjar castanyes junts i degustar els deliciosos panellets que prèviament ens havén preparat els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

Gràcies a tots els que vàreu participar per fer-ho possible.
Us deixem unes fotos per veure algunes de les activitats realitzades.

Castanyada 2018