UNA DATA ESPECIAL, LA DIADA DE SANT JORDI

S’acosta una data especial, la Diada de Sant Jordi.

Diada de Sant Jordi 2021 adaptada a la COVID-19 | Ayuntamiento de Barberá  del Vallés

El 23 d’Abril es commemora i celebrem la Diada de Sant Jordi.

L’any passat vam celebrar aquesta festa d’una manera molt diferent. Enguany podem remprendre la tradicció de muntar paradeta a la plaça de l’Ajuntament del nostre poble, organitzada per l’AFA de l’escola. No només tindrem una parada plena de llibres, per triar, remenar i escollir sinó que també oferirem unes magnífiques manualitats, relacionades amb aquesta festa i que han dut a terme els infants del centre.

Us animem a anar a visitar aquesta paradeta, que estarà col·locada a la Plaça de l’Ajuntament al llarg de tot el dia 23, on hi trobareu tots aquests productes artesanals per regalar a les persones que estimeu, ja que són detalls que perduran per sempre!!

Que gaudiu de la Diada de Sant Jordi!