QUI SOM?

Actualment, la ZER (Zona Escolar Rural) El Cep de Sis la formem dues escoles: l’Escola Les Moreres de Santa Fe i l’Escola Virolai de Puigdàlber. Les dues escoles compartim l’organització i els recursos humans, materials i pedagògics.

QUÈ ÉS UNA ESCOLA RURAL?

És un model d’escola que es basa en les tres P: Petita, de Poble i Pública. Parteix de la realitat propera de l’entorn per desenvolupar els aprenentatges dinamitzant, en molts casos, la vida del municipi, sent l’escola un punt de trobada. L’escola rural, aprofita la diversitat d’edats dels seus alumnes per construir coneixement de forma compartida on tots podem aprendre i ensenyar. Dins d’un mateix grup classe s’hi pot trobar diversos nivells.

FINALITAT DE LA ZER

• Educar, formar, orientar i ensenyar tot respectant la diversitat.
  • Ser una ZER participativa, dialogant i democràtica.
  • ZER integradora i respectuosa.
  • Aconseguir un èxit educatiu, competencial i social de l´alumnat.

Mitjançant els següents valors:

• Fomentar l´esperit crític.
  • Establir una bona col·laboració amb les famílies.
  • Respectar l´entorn natural i cultural.
  • Fomentar la creativitat  tot atenent a cada infant de forma individualitzada, tenint en compte els interessos propis