TEMPS DE LLEGIR

La lectura és molt important en l’educació dels infants, és una base de l’aprenentatge.

Avui en dia ens trobem que els infants mostren poc interès per la lectura, considerem des de l’escola que és important que invertim els esforços necessaris per aconseguir que els infants gaudeixin de la lectura.

Per aquest motiu des de l’escola oferim moments i propostes lectores que els facin ser conscients que la lectura és a tot arreu. Ens interessa que els infants gaudeixin de la lectura perquè cada vegada vulguin llegir més i així, de manera natural, vagin adquirint un bon hàbit lector.

Us ensenyem com l’alumnat de Disney han descobert quin serà el seu llibre socialitzat.

Què us sembla? Us agradaria trobar-vos aquesta presentació?