L’HORT DE L’ESCOLA

Amb l’inici d’un nou curs, també comença un nou cicle al nostre hort.

Després de l’estiu, vam trobar l’hort fet una jungla;  vam haver d’arrencar tomaqueres, carbassoneres i mongeteres que ja havien fet la seva feina i preparar  la terra per la tardor.

Hem airejat la terra i hem afegit terra adobada a les caixes perquè els nous cultius hi trobin nutrients.

Els més grans de l’escola hem mirat quins cultius podíem plantar en aquesta època i quina manera era la més favorable per poder-los  distribuir en les diferents caixes.

Totes les altres classes de seguida ens  vam posar a  plantar: mongeteres, espinacs, col kale, col paperina,  bledes, enciams, bròquil, col-i- flors…

Ens agrada molt anar a l’hort a realitzar les diferents tasques i rutines de cura de les plantes.  A vegades ens trobem unes visites especials de diferents insectes.  Ens cal observar, descobrir i investigar què cal fer.  Tal i com veieu a la foto vam haver de preparar una infusió d’all per posar-la a les fulles de les mongeteres i de les cols i també hem hagut de retirar alguna eruga. A l’hort hi tenim molts pals de pinxo clavats a la terra, pell de mandarina i pinyes per tal que els gats no utilitzin l’hort com si fos el seu sorral.

Per cert aquest proper divendres ja comencem a vendre els primers productes de l’hort  a la botiga de la cooperativa, desitgem que els gaudiu!