LES CANIQUES

El nom de la classe, com cada curs, parteix del centre d’interès de la ZER.

Enguany és…EL VIDRE. Hem escollit aquest centre d’interès, ja que la ONU declara que el 2022 serà l’any Internacional del vidre. Al llarg del curs treballarem aspectes relacionats amb la transformació de vidre, per a què serveix el vidre, on podem trobar el vidre, de què està format… Viurem diferents experiències respecte aquest centre d’interès.

Els infants més petits de l’escola,tenien un gran repte que era escollir el nom de la seva classe. Per poder fer una pluja d’idees d’aspectes relacionats amb el vidre va arribar a l’escola una caixa misteriosa. Eren un conjunt d’objectes dels quals vam fer una classificació segons els materials i a continuació vam fer una posada en comú de manera individual de quin nom ens agradaria dir-nos com a grup classe.

Sabeu quin nom hem triat? La classe de les CANIQUES. Ja hem començat a experimentar amb les caniques, ho voleu veure?