LA SEQUERA

En els darrers anys, hem estat testimonis de l’increment de la freqüència i la intensitat dels fenòmens de sequera en moltes regions del món, inclosa la nostra.

Aquesta preocupant realitat ens recorda la importància crucial de gestionar de manera eficient els recursos hídrics i de fomentar la consciència ambiental des de les primeres etapes de la vida. Per tant, és essencial que eduquem i involucrem el nostre alumnat en la comprensió d’aquesta problemàtica i en la recerca de solucions sostenibles.

L’alumnat de cicle superior ha animat a la resta de l’escola a calcular quanta aigua consumim a l’escola durant una setmana i entre tota l’escola buscarem maneres per poder-la aprofitar bé.