JORNADA FAMÍLIES

Fa uns mesos vam realitzar una jornada amb les famílies per tal d’avançar en el projecte del pati. Aquesta primera fase va ser un èxit i els infants estan gaudint de tot allò que s’ha creat i modificat. Les seves paraules i els dibuixos resumeixen molt bé què va suposar aquesta jornada: ” Ens va fer molta il·lusió quan vam entrar per primera vegada elpati. Quan vam entrar hi havien 4 cuinetes noves, el pàrquing de patinets i bicicletes estava arreglat. I les pedres al costat dels arbres quedaven molt boniques.”

I Uns dies després ens va arribar una estructura per fer acrobàcies!

Però, el projecte de pati té una altra fase, que la farem realitat al llarg del segon trimestre. Aquesta consisteix en crear un túnel vegetal, per tal de poder construir aquest túnel ens ajudarà l’empresa Voltes Cooperativa d’arquitectura. Fem una crida a totes les famílies que ens volen tornar ajudar els següents caps de setmana:

• Es farà una primera jornada el dissabte 17 de febrer de 10 a 14h, on cavarem les rases. ⛏️🪨Es necessitaran força mans! Voltes portarà material, però si teniu pales i pics (mida adults i mida infants) i algun carretó, aniria bé.
  • La segona jornada serà dissabte 24 de febrer de 10 a 14. Aquell dia trenarem el vímet. És una feina molt agraïda i sembla que addictiva!

Un cop tinguem fetes les jornades amb les famílies, els infants construiran l’estructura de la cabana.

• Dijous 22 de febrer, Voltes vindrà amb un cistellaire a muntar l’estructura de la cabana perquè el dissabte 24 estigui preparada per trenar. Serà una sessió interna de l’escola on nenes i nens de cada grup passaran a veure la feina i a conèixer més sobre el vímet.
Us esperem a totes i tots amb pics i pales al pati de l’escola! 💪🏼