EL DIVENDRES TOCA… LA MÚSICA DE LA SETMANA!

Avui ja ens acostem al final de la tercera setmana de confinament i el que més ens agradaria del món és que quan escolteu la cançó, tanqueu els ulls i us imagineu a l’escola rodejats dels vostres companys i companyes, des dels més petits fins als més grans i de tots els i les mestres….i que noteu la gran abraçada que ens faríem en ballar-la junts!

Us trobem molt a faltar, però aviat, ens retrobarem

i llavors ja no serà un somni, sinó una realitat.

Aquest és l’enllaç per escoltar:…..bon dia vida de Gertrudis.

Esperem que us agradi!!!!!

Bon dia vida (Gertrudis) - Viasona

“De vegades, el millor que pots fer

és no pensar, no preguntar-te, no obsessionar-te.

Només respira i confia en que tot sortirà bé.”

DESITGEM QUE US HAGI AGRADAT MOLT. ARA FAREM UN DESCANS PER VACANCES, I DESPRÉS DE SETMANA SANTA ENS TORNAREM A RETROBAR ALS BON DIA VIRTUALS! QUE TINGUEU UNS MOLTS BONS DIES!!!!