DEL CARRER A LA CLASSE!

Un dia un alumne de la classe de les Caniques ens va portar una sorpresa dins d’una caixa. Vam observar-lo, era com si fos un cuc. Al llarg del temps aquest ha anat canviant. Hem observat l’evolució. A partir d’aquesta vivència hem treballat la diferència entre un ésser viu i inhert a través d’una caixa d’aprenentatge. Voleu veure un recull de fotografies del procés de descoberta a través de l’observació, fer bones preguntes i hipòtesis?

Hem portat a terme una metodologia activa, basada en l’aprenentatge vivencial i cooperatiu a través del qual es desenvolupa l’esperit crític, la capacitat d’opinió i decisió, l’escolta activa i la implicació personal, de manera que tot l’alumnat són protagonistes del seu aprenentatge.