COMENCEM UN NOU CURS!

Dilluns 5 de setembre, l’Escola Virolai va iniciar el curs 2022-23. Vam retrobar-nos alumnes, famílies i tot l’equip, amb molta il·lusió i amb la normalitat d’anar sense mascaretes ni mantenir les distàncies.

Ja hem tornat a les rutines i al treball amb els infants de la nostra escola. Tornem a estar junts, a gaudir i a anticipar-nos a tot el que vindrà per acompanyar als infants en el seu procés d’aprenentatge.

Els grups ja tornen a explorar, a manipular i a experimentar per construir el coneixement amb les seves vivències.

Ens espera un curs carregat d’activitats, tallers, excursions… Us anirem mantenint informats!

Que comenci una nova aventura!

Tweets with replies by Servei Educatiu El Prat de Llobregat (@SE_elprat) /  Twitter