COMENÇA UN ANY DE PEL·LÍCULA!

Dimecres 6 de setembre, l’Escola Virolai va iniciar el curs 2023-24. Vam retrobar-nos alumnes, famílies i tot l’equip, amb molta il·lusió!

Ja hem tornat a les rutines i al treball amb els infants de la nostra escola. Tornem a estar junts, a gaudir i a anticipar-nos a tot el que vindrà per acompanyar als infants en el seu procés d’aprenentatge.

Els diversos grups s’han anat coneixent, coneixent-se i creant els vincles de retrobament i coneixença!

Enguany el centre interès de la ZER és el cinema, per aquest motiu donem per començat un any de pel·lícula! Us anirem mantenint informats!