30 DE GENER, DIA DE LA PAU

El 30 de gener és el Dia Internacional de la Pau i la No Violència.  Aquest dia es commemora la mort de Mahatma Gandhi líder nacional i espiritual de l’Índia, assassinat a trets el 1948 per un integrista hindú.

Aquest any a l’escola hem decidit treballar la Pau, la no violència, la resolució de conflictes i la convivència a través de la nostra comunicació, que aquesta pot ser assertiva o no assertiva.

Cada grup classe hem dut a terme dinàmiques que ens han ajudat a reflexionar sobre aquesta comunicació i com influeix en la resolució de qualsevol situació del nostre dia a dia. Ahir, cada classe vam compartir tot allò que havíem après davant de la resta de l’escola.

A la tarda, vam dibuixar-nos les nostres mans i les hem penjat a les finestres de l’escola com a símbol  i compromís que tots hem d’aportar el nostre granet de sorra per aconseguir un clima tranquil i de pau. Està a les nostres mans, fer aquest canvi de mirada i aposar per una comunicació més assertiva.