La bicicleta en el curs 2021-2022

L’activitat ciclista és una de les activitats més esperades per l’alumnat de la nostra ZER. El treball del domini bàsic de la bicicleta el compliquem mitjançant la interacció entre companys en circuits que imiten el nostres carrers i places. La coordinació, l’educació vial  i la resistència van guanyant pes per passar a una segona etapa on l’entorn no és tan estable com el pati: els carrers dels nostres pobles. Un cop passada aquesta fase, els cicle mitjà i  superior realitzen una excursió pel terme on es visita algun indret d’interès. El vídeo és llarg i fa un extens recull de vídeos i fotografies d’algunes de les activitats dutes a terme en les tres escoles.

Només tinc paraules d’agraïment pels pares i mares que ens han acompanyat , així com per les companyes i aprenents que m’han donat suport. Moltíssimes gràcies.