INFORMACIONS D’INTERÈS

NOU ESPAI FAMILIES

EL NOSTRE PROPÒSIT: innovar, implicar i construir

SI VOLEU CONÈIXER-NOS UNA MICA MÉS AQUÍ US DEIXEM UNS VÍDEOS (cliqueu a l’enllaç)

Compartim el mateix projecte educatiu, apostem per la inclusió, l’aprenentatge competencial i el treball en equip

ESCOLA VILANOVA DE SEGRIÀ   VIDEO PRESENTACIÓ – VILANOVA DE SEGRIÀ
ESCOLA BLANCA DE VILALLONGA  VIDEO PRESENTACIÓ – BLANCA DE VILLALONGA
ESCOLA EL ROSER  VIDEO PRESENTACIÓ – EL ROSER

ENGLISH DAY

Last Wednesday, 8th May we celebrated the 1st ENGLISH DAY from the ZERs of SEGRIÀ. It took place in Sudanell, and we gathered all the children from 4th grade of Primary rural schools. We were so excited to make possible an event like this,… Llegeix més»

TALLER DE FRUITA

Dins del Programa de Consum de Fruita i llet a a les escoles, enguany la classe de les Girafes de Vilanova de Segrià, hem pogut gaudir d’un taller sobre alimentació saludable per descobrir el valor de les fruites, les hortalisses i els productes làctics
Primer hem hagut… Llegeix més»

AUDICIÓ “BOSC DE SONS” I VISITA AL PARC DE BOMBERS

El passat dia 7 de març l’alumnat d’Infantil i Cicle Inicial van poder gaudir de l’audició “Bosc de sons” amb la companyia de teatre Antixoc, una audició plena de sons d’animals en un bosc molt especial. en acabar la visita al parc de bombers de Lleida va estar genial.

AUDICIÓ L'”ORQUESTRA SIMFÒNICA” I VISITA A L’ABACUS

El dimarts 12 l’alumnat de CM i CS van anar a l’auditori a veure una audició “Orquestra Simfònica”, es tracta d’un concert comentat, mostrant als alumnes l’evolució de la formació orquestral al llarg del temps. A més a més dels exemples musicals, també es treballarà l’aspecte de comprendre la música, així com «practicar» el saber estar. Després han pogut gaudir de la visita i activitats a la llibreria ABACUS.

aficions en família i5

Aquest darrer mes hem rebut la visita de les famílies de la Blau, la Karen, l’ Àngel, la Laia, l’Alguer i l’Álex. Tots ells ens han explicat les seves aficions en família. Hem gaudit escolant les experiències que han viscut junts, fer excursions, anar al cinema, viatjar, observar amb el microscopi, cosir, buscar tresors, cuidar de les mascotes…

En aquest enllaç podreu veure les imatges de tot el que hem anat fent juntament amb les famílies.

Gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració en el projecte: Aficions en família.