NOVETATS I ÚLTIMA HORA!

JOC D’ENIGMES:

Anem a pel tercer enigma  (busqueu el vostre enigma, els trobareu més avall, als articles, i poseu la resposta als comentaris). La solució de l’enigma anterior la trobareu sota del mateix. Enhorabona als qui l’heu encertada!

EDUCACIÓ INFANTIL CICLE INICIAL CICLE MITJÀ CICLE SUPERIOR FAMÍLIES

INFORMACIONS D’INTERÈS

07/04/2020  Informació sobre  l’avaluació de les competències bàsiques  de sisè.

30/03/2020   Educació dona criteris a les direccions dels centres per dur a terme  l’avaluació i el seguiment de l’alumnat durant el confinament.

19/03/2020   El Departament d’Educació facilita les directrius  per fer front a la situació excepcional en la qual els trobem.  El Departament d’Educació activa el “Pla d’acció: centres educatius en línia”, per tal de garantir l’aprenentatge en línia de l’alumnat, i al mateix temps acompanyar al professorat i als centres en l’ús de les tecnologies digitals.

18/03/2020   Us informem del comunicat del Departament d’Educació  referent a les properes actuacions per garantir l’aprenentatge de l’alumnat i les informacions del Departament de Salut en referència a la malaltia del Coronavirus.

17/03/2020  Us informem que el procediment de preinscripció de l’alumnat pel curs 2020-21 està ajornat fins a nou avís. Us mantindrem informats.

14/03/2020  El col·legi de psicòlegs de Catalunya fa recomanacions per combatre els dies de confinament a casa: Com afrontar psicologicament el confinament a casa.

ORIENTACIONS EDUCATIVES

Des d’aquest espai posem a la vostra disposició un conjunt d’orientacions interactives per a tots els cursos, podeu entrar-hi per repassar els continguts treballats a l’aula, jugar i aprendre una mica més.

WEBS INTERACTIVES:
  • L’edu365.cat és un portal educatiu del Departament d’Educació per a totes les edats.
  • Al JClic  podeu cercar activitats per nivell i àrees de contingut, és una biblioteca d’activitats molt completa que utilitzem a les aules habitualment per treballar.
  • A les pàgines web  vedoque.com  i  ixl.com  hi trobareu jocs educatius d’infantil a sisè, també hi ha jocs divertits i cursos de mecanografia pels més grans (estan en castellà).
  • Escoles.fundesplai.org ens ofereix 21 idees creatives d’activitats, jocs i experiments per passar uns dies divertits i amb infinitat d’oportunitats per aprendre, créixer i conviure amb bon humor.
  • La visita a museus virtuals  també pot ser una bona opció per formar-nos.
TELEVISIÓ:
  • També podem estar al dia de les notícies a la pàgina de l’ infok  de TV3. I aprendre amb els programes com Dinamiks, Manduka, Una mà de contes, Quèquicom o Fish&Chips.
  • Al canal de televisió CLAN fan clases de diferents temàtiques i amb franja horària segons l’edat d’interès.

US ENYOREM!
Benvolgudes famílies,
Ja fa uns quants dies que no ens veiem, almenys presencialment. Us volem dir que els mestres des de casa pensem molt en vosaltres. Avui us presentem un vídeo que hem fet per vosaltres,  un vídeo que us proposem que vegueu tots junts. Nosaltres l’hem fet amb molta il·lusió.
Ah! I ens agradaria que ens diguéssiu què us sembla!
Una forta abraçada!

Els vostres mestres i personal de la ZER Alt Segrià.

———————————————————————————————————–

A continuació us deixem informació de com treballem a les escoles de la nostra ZER , us animem a veure-la:

ESTEM EN CONTACTE: Homenatge

Amb aquest vídeo volem donar les gràcies a totes les persones que ens estan cuidant aquests dies de confinament: metges, infermeres, personal d’administració i serveis, mossos d’esquadra, guàrdia urbana, seguretat, caixers del super, camioners, pagesos, ramaders, mares, pares, ajuntaments, … Us agraïm a tot l’alumnat… Llegeix més»

ENIGMA 3: Cicle Superior

SOLUCIÓ: Partint de la pregunta “quantes vaques té cadascú?” i davant la suposició d’un repartiment sense la condició que després de la primera se’n reparteix una segona, la resposta correcta és que el Pere té 7 vaques i el Joan en té 5.

Si partim de la hipotesi que després de repartir la primera vedaga tornen a repartir una altra vaca com diu en Joan, llavors la resposta correcta és que en acabar el repartiment tindran 3 vaques cada noi.

ENIGMA 3: FAMÍLIES

SOLUCIÓ: queda en quarta posició, donat que si adelanta al segon es queda en segona posició. I quan els altres dos rivals l’adelanten es queda en quarta posició.

LA PREVENCIÓ DE LES MALALTIES CONTAGIOSES

La salut és un dels eixos del Coneixement del Medi en el Cicle Mitjà. Els alumnes de Torre-Serona hem comprovat mitjançant una activitat senzilla com un seguit de mesures higièniques frenen la difusió de moltes malalties contagioses. L’experiència es centra principalment en la forma com… Llegeix més»