PROJECTE EDUCATIU DE LA ZER ALT SEGRIÀ

INFORMACIONS D’INTERÈS

DOCUMENT SALUT/ESCOLA

PLA D’ACTUACIÓ ZER ALT SEGRIA (entreu en aquest link)

MESURES D’ESCOLA – INFOGRAFIA- COVID-19 (entreu en aquest link)

TAULA DE SIMPTOMATOLOGIA (entreu en aquest link)

HIGIENE DE LES MANS (tècnica de rentat de mans amb sabó)

EL IOGA COM A EINA DE CONEIXEMENT D’UN MATEIX

Sempre hem treballat els hàbits saludables a l’escola però, aquest últim any, sembla que som més conscients de la necessitat de cuidar-nos per FORA i també per DINS.
Durant el curs ens agrada convidar a la Divina Pociello a fer-nos unes sessions de ioga. Ens ajuda… Llegeix més»

EL SENYOR CARNESTOLTES HA PASSAT PER L’ESCOLA!!

Com cada curs, el senyor Carnestoltes ha passat per l’escola i ens ho ha posat tot de cap per avall…
Primer les consignes: una sabata de cada manera, anar a escola amb pijama, portar el cabell esbojarrat,…cada dia una idea de pa sucat amb oli!!
Per acabar,… Llegeix més»

LA GEOMETRIA A L’AULA

En aquest segon trimestre hem començat el tema de geometria i angles amb els més grans de l’escola. El treball per racons utilitzant material per aprendre el contingut de la matèria és molt important, per això li donem tanta importància i ho treballem habitualment. Us deixem una mostra del treball de construcció d’un tàngram per treballar la part de geometria, les àrees, perímetre, els angles, longituds, figures geomètriques, entre molts altres conceptes.

Agraïm la col·laboració d’una família que ens ha tallat i polit les peces dels tàngrams que ha construït l’alumnat.

RACONS DE MATEMÀTIQUES

Cada setmana realitzem l’activitat de racons amb tots els cursos. Els més petits treballen tot tipus de conceptes matemàtics: classificació, numeració, motricitat, diferents conceptes , traç,…. Ho voleu veure?

Experimentem

A l’aula d’educació infantil i inicial sovint fem experimentació per gaudir dels aprenentatges. Ara tenim una taula d’experimentació nova on els nens s’ho passen d’allò més bé. Un dels treballs previs del que us ensenyem a continuació va ser el treball de la lletra S amb pasta i fer lletres amb la base de farina.

SETMANA DEL CARNAVAL A EDUCACIÓ INFANTIL

Aquesta setmana tal com mana el Rei Carnestoltes hem hagut de complir les seves ordres plenes de gresca i disbauxa!!!

I per finalitzar la setmana ho hem fet amb uns tallers ben divertits! vegeu les imatges que parlen peri si soles