Fruitòmetre: els més saludables del mes d’octubre!!!

Com ja vam explicar a la reunió de famílies d’inici de curs, aquest any volem aconseguir una escola d’allò més saludable.

Vam crear els “fruitòmetres” per tal que cada alumna/e que portés un esmorzar saludable, pogués veure-s’ho reconegut a la graella.

Aquest primer mes ha anat força bé: molts nens i nenes han augmentat el seu consum de fruita i reduït la brioixeria i les begudes ensucrades.

El principal objectiu d’aquest projecte d’escola és millorar la qualitat nutricional dels esmorzars de l’alumnat i així repercutir positivament en la seva salut.

Al mes d’octubre, els més saludables de cada classe van ser:

• Ostap (classe dels petits)
  • Genís (classe dels mitjans)
  • Octavian (classe dels grans)

Enhorabona! Seguiu així!