Dia de l’Educació Física al Carrer

El Dia de l’Educació Física al Carrer és una jornada festiva i de convivència per mitjà de la qual volem fer visible, als nostres carrers i places, el valor de l’Educació Física.

• L’Educació Física és una eina fonamental per al desenvolupament integral dels nostres alumnes pels beneficis físics, psíquics i social que comporta.
  • Ofereix un escenari immillorable d’aprenentatge personal, social i cultural qua permet construir i desenvolupar les actituds i els valors necessaris per viure i conviure en societat.

La darrera setmana d’abril s’escull un dia per dur a terme aquesta jornada i nosaltres, per aconseguir la màxima difusió, hem escollit els dies del mercat setmanal a Vilanova de Segrià i la Portella i el Carrer Major davant de l’Ajuntament a Torre-Serona.

Arran d’un seguit de jocs cooperatius comuns , adaptats a la nostra realitat, els diferents equips multinivell passen una jornada gaudint de l’activitat física  deixant de banda els resultats.

Visca l’activitat física!!