Carnaval 2017

Durant la setmana de Carnaval ens ho hem passat d’allò més bé portant cada dia les consignes que el Rei Carnestoltes ens havia demanat.

Dijous a la tarda, i després d’anar a berenar un bon entrepà de Dijous Gras, ens  vam poder endur les màscares i les manualitats que havíem fet a Plàstica, en el marc del Projecte Reduir, Reutilitzar i Reciclar ens fa grans. Aquí podeu trobar l’enllaç també: http://blogscat.com/a/etfagran/506-2/

manualitats-carnaval-2017

El Divendres vam venir tots disfressats de casa, i vam fer una Rua Carnavalera pel poble. Van venir els petits i petites de l’Escola Bressol, amb una carrossa i amb música, i vam anar a passejar-nos pels carrers de La Portella. Va ser molt divertit!

carnaval-rua-2017

Quan vam arribar a l’Escola altre cop, vam fer una desfilada de disfresses i vam esmorzar coca i xocolata, a càrrec de l’AMPA, i vam ballar i fer gresca al pati.

Va ser un Carnaval divertidíssim.

desfilada-disfresses