Assemblea febrer, ONGD “kulli”

Aquest mes hem fet l’assemblea el 23 de febrer i ha set una assemblea molt especial. Ens ha vingut a veure la Paquita, exmare de l’escola i veïna del poble. Ens ha explicat la seva aventura de cooperant que començarà el mes que ve.
Se’n va a Perú, en concret a un barri perifèric de Trujillo a cooperar a la “Escuelita”. Hem vist com és aquesta escola, com viuen, com treballen…
En assemblea hem decidit que volem saber més coses d’aquests nens i nenes i que volem que la Paquita s’enduigui una miqueta de Vilanova a Trujillo.
Vols col.laborar amb nosaltres?