A Cicle Mitjà aprenem sobre l’atmosfera

L’alumnat de Cicle Mitjà hem estudiat l’atmosfera i amb ella hem après conceptes nous sobre el temps atmosfèric.

Una de les coses que més ens ha cridat l’atenció ha estat els equips o instruments de mesura del temps atmosfèric, a l’escola en tenim una gran varietat com pot ser el termòmetre, el baròmetre, el higròmetre i fins i tot, la senyoreta va elaborar un pluviòmetre casolà. Després d’estudiar tots aquests instruments i quin és el seu ús, ens vam adonar que ens faltava per veure i conèixer el funcionament dels penells, tot i que pel carrer en podem veure alguns. Així que, vam posar fil a l’agulla i vam elaborar els nostres propis penells amb ajuda de les nostres famílies.

Ens han quedat xulíssims! Mireu mireu…