TROBADA DE ZER: VISITA ALS TALLERS ANTONI MIQUEL ( LINDE) DE SIDAMON

El passat divendres dia 16 vam aprofitar la trobada de final de curs de la nostra ZER per visitar els Tallers Antoni Miquel (Linde) de Sidamon.

Vam voler aprofitar aquesta visita perquè els nostres nens i nenes poguessin veure un model d’empresa on es combinen l’eficiència, l’ordre, la bona gestió i l’esforç entre molts altres valors.

Una empresa sorgida de l’esforç i del treball del Sr. Antoni Miquel, que ara juntament amb els seus fills dóna feina a 110 treballadors.

En arribar ens vàrem dividir en dos grans grups, que després és van subdividir en quatre grups cadascun.

Uns vam anar a una sala gran de reunions per poder veure uns vídeos on se’ns explicava i ensenyava el funcionament de l’empresa i els altres van visitar els tallers i els seus diferents espais de treball, ( recanvis, mecànica, administració, reparació, pintura, espai de vehicles de segona mà, tallers de vehicles comercials, espai per fer adaptacions especialitzades…).

Després vam gaudir d’un molt bon i tradicional esmorzar de festa gran, amb xocolata desfeta, coca, i begudes.

Una demostració de conducció d’un car, un toro i un cotxe feta per alguns professionals de l’empresa.

I per acabar un súper espectacle de màgia a càrrec el mag Reivax, el mati se’ns va fer curt i vam tornar cap a les escoles tots carregats amb una bossa, una gorra i material escolar.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES TALLERS ANTONI MIQUEL

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *