EDUARD MARCH, GUARDONAT ALS PREMIS DEL PLA CATALÀ DE L’ESPORT 2020

Avui, dijous 29 d’octubre, s’han fet entrega dels trofeus als premis del Pla Català de l’Esport.

Aquesta és la primera edició del premis, organitzats per l’Agrupació d’Associacions Esportives Escolars de Catalunya, amb el suport i la col·laboració de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física.

Aquest premis són un reconeixement a aquelles entitats i persones que, tant a través de la seva acció directa com també a la seva influència o suport, han treballat al llarg del curs 2019-2020 per transformar positivament la realitat social dels infants i adolescents catalans mitjançant l’esport i/o l’activitat física en l’entorn escolar, en el marc del Pla Català d’Esport a l’Escola.

En el nostre cas, l‘Eduard March ha estat guardonat en la categoria de Coordinador de primària.

Moltes felicitats, Eduard! I també a totes les persones que formen part del Pla Català de l’esport a la nostra ZER ( Associació Esportiva Escolar ZER Plaucén, pares, mares, alumnes, mestres, monitors…)

Podeu veure la seva intervenció a partir del minut 34:30 .

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *