Halloween

Tots els alumnes de l’escola hem celebrat el Halloween amb una petita manualitat que anava lligada a una cançó. A Infantil vam fer “If you are a monster and you know it” i els nens i nenes van fer una màscara que podia ser d’un monstre, una bruixa, un gat negre o un vampir. A primer i segon es va fer “Trick or treat give me something good to eat” i els alumnes per treballar els aliments vam fer una trick or treat bag que ens va ajudar a cantar la cançó. A tercer i quart vam fer “The skeleton dance” on a part d’aprendre diferents parts del cos ens va servir per fer un esquelet i cantar i ballar. I a cinquè i sisè vam fer unes spider webs molt treballades que ens van quedar genial. Aquí teniu les imatges.