Premi Maria Mercè Marçal

El passat divendres 3 de març, els alumnes de la nostra ZER van participar a la gala d’entrega del XXV premi Maria Mercè Marçal. Aquesta gala es va dur a terme durant un sopar literari celebrat al restaurant Resquitx de Golmés.

L’acte va comptar amb la presència de l’escriptor centenari, Josep Vallverdú. L’Imma López Pavia, professora de llengua i literatura catalana del País Valencià, va ser la guanyadora del premi amb l’obra “Atles Temporal”.  Per la seva part, els alumnes de les nostres escoles en va ser protagonistes recitant alguns dels poemes premiats de l’última edició del certamen El Sol del Pla.

A continuació podeu veure una tria de les millors imatges de l’acte.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *