Jornada de la música

Els alumnes de l’escola de Sidamon aquest dilluns dia 15 de novembre van rebre la visita dels companys del Poal, per celebrar conjuntament la jornada de la música, que va durar tot el dia i va tenir activitats d’allò més variades i per a tots els gustos.

El dia va començar amb jocs de coneixença entre nens i nenes del mateix cicle de les dues escoles, aquestes activitats van estar plenes de música i presentacions.

Els mossos d’esquadra ens van acompanyar durant el matí per parlar-nos d’allò que ens interessa i és molt important a la nostra edat, ús del casc, ús dels patinets elèctrics… ens van deixar
pujar a la seva furgoneta i fins i tot tocar la sirena…
La visita dels músics de l’orquestra simfònica de Lleida ens va endinsar i ens va fer viatjar a través de la música a diferents móns i cançons, ens ho van fer gaudir d’allò més i més.
Perquè quedés constància de la jornada de convivència entre escoles i la nostra participació vam realitzar un mural on hi sortíem cadascú de nosaltres representats.
Jocs i més jocs, confidències i més confidències van omplir el migdia i l’hora de dinar entre nosaltres i molt emocionats esperant una tarda d’allò més moguda i divertida, el nostre taller de zumba
on grans i petits van ballar i saltar i riure sense parar!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *