ELS ALUMNES DE CICLE INICIAL ANEM AL TEATRE

El passat dimarts 23 de novembre, tots els alumnes de cicle inicial de la Zer vam anar al teatre l’Amistat de Mollerussa a veure l’obra  “Contes amb valors” de la Companyia Nopatiskos Teatre.

Aquesta activitat forma part de les propostes educatives al Pla d’Urgell i compta amb el finançament del Consell Comarcal del Pla d’Urgell.

Vam passar una molt bona estona amb la representació de tres històries que de forma divertida ens van fer adonar de la gran importància d’assolir hàbits saludables des de ben petits i també a valorar les petites grans coses que ens envolten cada dia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *