Cantata La ciutat i la lluna (Segon cicle)

El passat divendres 5 d’abril vam tenir l’oportunitat de tornar a participar al Cantem!, aquest any vam celebrar el XIIè Cantem!, la cantata organitzada per les mestres d’educació musical de les escoles del Pla d’Urgell. En aquesta ocasió vam treballar la cantata anomenada LA CIUTAT I LA LLUNA de Poire Vallvé (música) i Rafel Simó (text) i, amb la col·laboració de l’orquesta de l’escola Municipal de Música de Mollerussa, vam interpretar-ho a Vilanova de Bellpuig. Durant la tarda vam assajar, vam berenar i vam actuar davant de les famílies, ens ho vam passar molt bé!

Tot seguit podeu veure un recull d’imatges d’aquell dia:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *