PRIMERES MOBILITATS

Comencem el 2024 amb noves mobilitats i noves experiències. A finals de gener farem una visita a una petita esola de Bèlgica “Les Petits Chemins a Lessines”, on observarem com treballen i quins aspectes metodològics, organitzatius en podem portar cap a la nostra ZER.

Tanmateix a finals de gener o prinicipis de febrer visitarem una altra escola a Bélgica “Ecole Communale Les petites souris de Ghoy”. Totes dues escoles fomentant un aprenentatge arrelat al bosc i a l’entorn.

Us anirem explicant com han estat les experiències.

DESPLAÇAMENTS DEL 2023

La nostra ZER continua amb el projecte ERASMUS+ CETE+ microconsorci_IA, dins del projecte, ja estem planificant les primeres mobilitats de professorat. Dins d’aquestes mobilitats durant el mes de setembre dues companyes aniran a visitar dos centres escolars. Farem dues visites, una a BRAGA (Portugal) i l’altre a  (Dinamarca).

En aquestes visites, podrem observar com treballen les escoles l’entorn, el dia a dia, com preparen les classes, com s’organitza el centre, quin és el seu horari.

En aquests viatges anirem amb dues mestres més de dos centres de Barcelona que dormen part del nostre microconsorci. Estem amb moltes ganes de fer aquests viatges i seguir creixent com a ZER.